Tiedote Banmark Oy Ab:n ja Orat Oy:n yrityskaupasta

Banmark Oy Ab on 26.11.2019 tehdyllä yrityskaupalla ostanut Orat Oy:n koko osakekannan. Yrityskauppa on osa Banmarkin kasvustrategiaa ja allekirjoitettu sopimus vahvistaa Banmarkin asemaa laadukkaiden prosessi- ja pakkauslaitteiden toimittajana. Yhdistyminen luo mahdollisuudet Orat Oy:n toiminnan nopeammalle kehittämiselle ja laajentamiselle. Orat Oy jatkaa itsenäisenä yrityksenä, tutulla perinteisellä nimellään ja ammattitaitoisella henkilökunnallaan.

Banmark Oy Ab on 48 vuotias suomalainen perheyritys ja osa Transmeri Groupia. Banmark Oy Ab on kasvuhakuinen yritys, joka on valmis investoimaan kasvavaan ja mahdollisuuksia luovaan toimintaan. Banmark näkee Orat Oy:n tuotteilla mahdollisuuksia kaupan kasvattamiseen ja toiminnan laajentamiseen.

Orat Oy:n laadukkaat tuotteet sopivat erinomaisesti Banmarkin nykyisten tuotteiden ideologiaan. Tuotteiden laatu yhdistettynä henkilökuntamme osaamiseen tehostavat ja tuovat lisäarvoa asiakkaidemme prosesseihin.

Uskomme vahvasti, että nykyiset Orat Oy:n ammattilaiset, vahvistettuna Banmarkin osaamisella ja tuotepalettia täydentävillä tuotteilla ja laitteilla, mahdollistavat Orat Oy:n myynnin positiivisen kehittymisen. Banmark haluaa kehittää Orat Oy:stä merkittävän tukijalan yrityksen toimintaan.

Asiakas on meille tärkein ja haluamme palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin.