Tiedote Orat Oy:n ja Ravatek Oy:n liiketoimintakaupasta

Orat Oy ja Ravatek Oy ovat 31.12.2020 allekirjoittaneet esisopimuksen Ravatek Oy:n liiketoimintojen myymisestä. Toteutuessaan solmittu kauppasopimus on merkittävä panostus Orat Oy:n toimintaan ja vahvistaa yrityksen asemaa laadukkaiden pesulalaitteiden, tarvikkeiden ja kemikaalien toimittajana. Orat Oy:n pesulalaiteliiketoiminta tulee toimimaan jatkossa Ravatek nimen alla.

Ravatek Oy on päätoimisesti pesula-alalla toimiva suomalainen perheyritys, jonka liiketoiminta perustuu 1943 perustetun, jo toimintansa lopettaneen, Rava Oy:n pesulaosaston liiketoimintaan. Tehdyn liiketoimintakaupan myötä Ravatek Oy:n koko henkilöstö, sen toimiva johto mukaan lukien, siirtyvät Orat Oy:n palvelukseen jatkaen tähänastisissa tehtävissään.

Ravatek Oy:n edustamat korkealaatuiset tuotteet, kuten Kannegiesser, Girbau, Thermo-Tex, Valmet, jne., sopivat erinomaisesti Orat Oy:n nykyisten tuotteiden ideologiaan. Tuotteiden laatu, yhdistettynä osaavaan henkilökuntaan, tehostavat ja tuovat lisäarvoa asiakkaidemme prosesseihin. Uskomme vahvasti, että kahden yhdistyvän organisaation osaavat ammattilaiset ja asiakkaille tarjottavat toisiaan täydentävät tuotepaletit, mahdollistavat Orat Oy:n pesulalaiteliiketoiminnan palvelukyvyn positiivisen kehittymisen ja vahvistumisen vastaamaan asiakkaidemme tämän päivän tarpeita.

Asiakas on meille tärkein ja halumme on palvella heitä entistäkin paremmin.

Ravatek Oy:n nykyiset yhteystiedot myynnin, varaosien ja huollon osalta ovat toistaiseksi voimassa. Orat Oy:n yhteystiedot ovat käytössä normaalisti.